صفحه اصلی


حمید طالب زاده برای همیشه از ایران رفت

حمید طالب زاده برای ادامه فعالیت های هنری اش ایران را ترک کرد

| برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید |

حمید طالب زاده برای همیشه از ایران رفت

بیوگرافی:

حمید طالب زاده در فروردین ماه ۱۳۵۵ در تهران متولد شد.

وی بزرگ شده و ساکن تهران می یاشد ولی اصالت حمید طالب زاده آذری می باشد چون پدر بزرگ های حمید اهل ارومیه و زنجان بوده اند . 
او خوانندگی رو از هفت سالگی شروع کرد.
در چهارده سالگی وارد دوره جدید از خوندن شد و از بهمن ماه ۱۳۷۶ فعالیت هنری خودش رو آغاز کرد.

اولین البوم حمید اسفند ماه ۱۳۷۹ منتشر شد که "ندای عاشقانه" نام داشت.

دومین البوم او "چیکار کنم" هستش  در شهریور ۱۳۸۲ وارد بازار موسیقی شد.

رفتنــــــ از ایرانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خواننده قطعه محبوب و معروف «همه چی آرومه» پس از دو سال و نیم تلاش برای اخذ مجوز آثارش در داخل کشور و عدم موفقیت در این راه قید کار کردن در داخل کشور را زد و برای ادامه فعالیت های حرفه ای اش از ایران رفت.

 

 این اتفاق در شرایطی رخ داده که «حمید طالب زاده» دو البوم رسمی و مجاز را در ایران، قبل از گل کردن قطعه معروفش منتشر کرده بود ولی پس از مورد توجه قرار گرفتن برخی آثارش که عمدتا به صورت کلیپ های ویدئویی از شبکه های ماهواره ای منتشر شد، دیگر نتوانست به صورت رسمی فعالیتی را انجام دهد و همین باعث شد که هفته پیش ایران را به مقصد آمریکا ترک کند.

عماد طالب زاده (برادر حمید طالب زاده) که خود نیز جزو خواننده های زیرزمینی به حساب می آید، در این باره و درباره صحت و سقم این خبر گفت: «بله ایشان برای ادامه فعالیت های هنری شان ایران را ترک کرده اند. دلیلش هم کاملا واضح است. مجوز کنسرت و البوم ایشان از سوی مسئولان صادر نمی شد و همین موضوع باعث چنین تصمیمی از سوی ایشان شد.»

این خواننده درباره دلایل ذکر شده از سوی مسئولان برای عدم صدور مجوز برادرش نیز گفت: «مشکل اصلی این بود که هیچ دلیلی نمی آوردند و حمید اصلا نمی توانست از دوستان جوابی بگیرد. هیچ پاسخ شفافی به او داده نمی شد و همین باعث شد او تصمیمش را بگیرد و دیگر قید فعالیت در داخل کشور را بزند.»

برای دانلود این موزیک روی لینک زیر کلیک کنید

برای پخش آنلاین روی دکمه پخش کلیک کنید و منتظر اجرای موزیک بمانید



ارسال نظر